طق حنك مش اكتر

الأحد، يناير 31، 2010

قال على رأى المثل

مدونه جديده بنطرح فيها امثالنا الشعبيه للنقاش
http://amsaal.blogspot.com

التورته دى مش للمدونه الجديده التورته دى بمناسبة عيد ميلاد تومى

عيد ميلاد سعيد وعقبال 300 سنه

.

هناك 15 تعليقًا:

لاسع افندى يقول...

كل سنه وانت طيب ياتيمو ويارب السنه الجايه تكون بتسمع الكلام

rony يقول...

كل سنه وانت طيب يا تومى
ويا رب السنه اللى جايه يكون معاك
اخ او اخت يطلع عينك وعين باباك ومامتك
وعقبال اما اشوفك وانت شايل شنطة المدرسه ومحتاس فى المذاكره

إبتسامة ملاك يقول...

كل سنه وتومى بألف خير

وان شاء الله اتابع المدونه

وهضيف اللينك عندى

عيد ميلاد سعيد وعمر مديد

إبتسامة ملاك يقول...

حاولت ادخل من اللينك مش نفع ياريت تظبطو اللينك كويس
عشان اعرف ادخل المدونه
للاهميه
تحياتى

Tears يقول...

عيد ميلاد سعيد و عقبال مليون سنه

مبروك للمدونة الجديدة
:)

ريمان يقول...

كل سنه وتومى طيب وبالف خير يا رب

تحياتى ليكوا

mony يقول...

اييييييييييه داااااااااا
فين التورته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشى ياتمتوم
كل سنه وانت طيب
طبعا ماما وبابا فاكرين اليوم ده كويس وفاكرين اللى جرى
ربنا يخليك لماما وباباويجيبولك
لعبه جديده بتقول واء واء

mony يقول...

ويااااااااااااااااانى مبروك
على المدونه الجديده
وكمان تورته يالاسع

7annen يقول...

كل سنه وتومى بخير وطيب
ومبروووووك البلوج الجديد
فكره حلوه

ঔღঔ نـــوارة ঔღঔ يقول...

كل سنة وتيمو طيب

بس تيمو مين ؟

:]

ومبروووك المدونة فكرتها جميلة

بالتوفيق يارب

مي يقول...

كل سنة وتومى طيب وعقبال مليووووووووون سنة يعيشها فى حب وسعادة يارب
ومبروك المدونة الجديدة

شفـقــة و إحســــان يقول...

مبرووووووووووووووووووووووووووكلمصر
ومبروووووووووووووووووووووك على المدونة
وكل سنة وتومى طيب

blue-wave يقول...

كل سنه وهوا طيب
والف مبروك المدونه

غير معرف يقول...

كل سنة وتمتومة طيب وعقبال مية سنه

غير معرف يقول...

من المعرف ان عيد الميلاد سعيد على الفرد واسرتة بفط بس لكن تونى عيدة سعيد م بس على افراد اسرتة بل على مصر كلها كل سنة وانت طيب
...مينا صليب...