طق حنك مش اكتر

الخميس، نوفمبر 26، 2009

عن المرأه


[]اسم العنصر : المرأة

الخواص الفيزيائية: تصل لدرجه الغليان لاتفه الاسباب .

يمكن ان تتجمد فى اي وقت.تذوب بسرعه عند معاملتها بالشكل اللائق.
شديد المراره اذا لم يستعمل بالطريقة الصحيحة...

الخواص الكيميائية:عضو نشط جد.غير مستقر.

يملك حساسيه قويه للذهب والفضه والاحجار الكريمة والبلاتين.

عنيف اذا ترك وحيدا.

محفز مثالي للحصول على الثروه.افضل العناصر المبددة للدخل التي عرفت حتى الان.

لا يستطيع الصمود طويلا بدون كلام.قابل للانفجار اذا وضع فى مأزق.

قابله لتغير شكلها عند غسلها بالماء

هناك 56 تعليقًا:

mony يقول...

رووووووووووووووونى
كل سنه وانت طيبه يامشمشه

rony يقول...

وانتى طيبه يا قطه
ومتحرمش من عيديتك عليا

rony يقول...

هيييييييييييييه ده انا اول تعليق

والتانى كمان

هيه هيه هيييييييييييييه

rony يقول...

اما عن موضوع المرأه
فطبعا احنا اللى بنخلى للدنيا
شكل وطعم ولون اكيد يعنى حلو
واكيد كل ادم ما يقدرش يستغنى عن
حوا دى هى كل حاجه بالنسبه له
يا بنتى احنا اللى بنعملهم قيمه
وسيمه ومن غيرنا حالهم يصعب على الكافر
يا حررررررررررام
تحياتى يا قطه
وكل سنه وانتى طيبه
التضحيه السنه دى بمييين يا ترى؟؟؟
باى باى

sookra يقول...

ههههههههههههههه
تحليل جميل اوى للعنصر اللى تاعب العنصر التانى
هههههههههههههههههه

ستيته حسب الله الحمش يقول...

تحفة تحفة تحفة
كل سنة وانتي طيبة وروني طيبة ولاسع افندي طيب
نسيتي
لون العنصر: وردي وردي وردي
رائحة العنصر: رائحة الياسمين وبيخلي للدنيا رائحة وطعم ولون :)

لاسع افندى يقول...

قابله لتغير شكلها عند غسلها بالماء

على رأى المثل
اللى يشوفك قبل الحمام يقوم مفزوع من المنام

mohamed ghalia يقول...

طب خد بالك بقى من الإنفجار
كل سنة وانت طيب

الشجرة الأم يقول...

اسم العنصر: الرجل.

الخواص الفيزيائية: يصل لدرجة تحت الصفر إذا أحس أنه فقد رجولته.
ويمكن أن يسيح بسهولة برمش عين من الجنس اللطيف، وينضحك عليه بسرعة.

الخواص الكيمائية: عضو متذبذب.
لا يملك أي أدنى مسؤولية تجاه تحمل المسؤولية.

يحب الأوامر فقط ولا يحب أن يناقش، قابل للإنفجار إذا لم يجد الطعام جاهز. ويغير لأنه لا يستطيع أن يرتدي الذهب كالمرأة.

يمكن يصمد في حالة واحدة فقط، إذا أحس أن هناك من يطاوعه.

romansy يقول...

كل عام والمسلمين فى مصر والعالم الاسلامى بكل خير ومحبة وسلام لكل الانام

عيد اضحى سعيد

اعاده الله على الجميع بالامن والاستقرار

والسرور والتسامح

Tamer Nabil يقول...

حلو التحليل دة

تسلمى علية


كل سنة وانتى طيبة

عيد سعيد

مع خالص تحياتى

donya يقول...

صباح الخير

صعب بصراحه التعميم كده علشان لكل قاعده شواز

لكن الكلام في مجمله جميل

كل سنه وانتي طيبه

تحياتي

Timo.. يقول...

اعتقد انه المرأة تحتاج بوست اكبر من كده لانها شخصية مركبة جدا
ممكن نقول شبه العربية الالماني..تقدر تعمل بيها كل اللي تتمناه ولكن (ابداً) لا تحاول فهم تراكيبها
(وجهة نظر شخصية)

amirelhob يقول...

بوست جميل ووصف احلى ويا رب دايما كلمات بسيطه ومعانى كبيره وكا سنه وانتوا كلكم طيبين ومن قلبى بتمنلك كل خير وسعاده وصحه وتوفيق وفرح وابتسامه تدوم يا رب طول العمر

اقدم عاصمه فى الحب يقول...

السلام عليكم

ههههههههه
كل ده ....؟!
جميل اوى التحليل ده
بس الشجره الام حللت الموضوع من منظورها بطريقه طريفه اوى
هههههههههههههه
كل سنه وانتم طيبين :)

7annen يقول...

قابله لتغير شكلها عند غسلها بالماء

هههههههههههههههههههههههههههههه

جامده

كل سنه وانتى طيبه

عاشقه الرومانسيه يقول...

حلوووووووووووووووه
هههههههه
عجبتنى
كل سنه وكلكم طيبين وبخير
(:

مجرد انسان يقول...

تحليل جميل

كل سنة وانتى طيبة

تحياتى

خواطر شابة يقول...

هههههه عجبتني "قابله لتغير شكلها عند غسلها بالماء" اخي دائما يقول قبل ان أتزوج علي ان اصب عليها سطل ماء فكل شئ أصبح صناعي

الجامع المانع في وصف المرأة ولو ان الوصف اوقات كان عادل وأوقات كان ظالم لكن الفكرة بجد مبتكرة.

سأستغل هذه الفرصة واهنئكم بمناسبة العيد روني وموني ولاسع أفندي واتمنى لكم عيد سعيد مع موفور الصحة والعافية

تحياتي لكم

اسماء واحلام فى وجدانى يقول...

كل سنة وانتى طيبة وبخير دايما يارب

بس هو فعلا الوصف ده حقيق للمراة
انا اللى حاسه انها المراة

هى ملح الحياة
سكر الحياة
ميزان الحياة
عبق الحياة
باختصار اجمل ما فى الحياة

Pink Dreams يقول...

كل سنه وانتى طيبه يا قمر وبخير وصحه وسعاده يا رب

عيد اضحى سعيد

ليس فقيرا من يحب يقول...

ههههههههههههههههههههههه

الله يجازيكى يا مونى

كده الرجاله ياخدوا فكرة وحشه عننا

ههههههههههههههههههههههههه

كل سنه وانى طيبه يا قمر

عيد سعيد عليكى وعلى كل احبابك

مي يقول...

كل سنة وانتى طيبة وبالف خيرررررر ياقمر
هههههههههه البوست لذيذ فعلا
ده الراجل من غير المرأة زى الشاى من غير سكرررررررر طبعا احنا السكر هههه
تسلم ايديكى

سارح فى ملكوته يقول...

كل سنة وحضرتك طيب
وعيد سعيد

كل ده ربنا يسامحك

د/عرفه يقول...

كل سنة وانت طيب وعيد سعيد
عليك وعلى الجميع ان شاء الله

زهور الامل يقول...

يابتي احنا الحتة الكريز اللي بتجمل الدنيا دي

من غيرنا مش هيكون ليها اي شكل ولا لون ولا معنى

ولا هيكون في وجود لاي زريه بعد كدة

كل عام وانتي بالف خير وهنا وسعادة

وعيد سعيد عليكي

تحياتي

mony يقول...

كل سنه وكلكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووا طيبين
وعيد سعيد على الجميع
متنسوش انها
تذوب بسرعه عند عاملتها بالشكل اللائق
ارجو من العنصر الرجالى معاملتها بالشكل اللائق والا.........

mony يقول...

رونى
happy birth day
معلش جت متاخره يوم
قولى لجو ماما جابتنى مخصوص عشانك
خلى بالك منى

mony يقول...

sookra
الرجال حائرون
لكن لو حاولوا يفهموا هيفهموا

mony يقول...

ستيته
طبعا طبعا طبعا
وردى وياسمين وتمر حنه كمان

mony يقول...

لاسع
خلى بالك احسن الاولاد يزعلوا

mony يقول...

لاسع
وعموما.....كلكم عنصر رجالى
هنتكلم عنه فى المرحله القادمه

mony يقول...

mohamed ghalia
خلى بالك انت
انا مونى مش لاسع

mony يقول...

الشجره الام
كل عنصر وله مزاياه وعيوبه
تحياتى

mony يقول...

romansy
كل سنه وانت طيب

mony يقول...

Tamer
كل سنه وانت طيب
عيد اللاضحى وعيد ميلادك وعيد ميلاد المدونه
نورتنى

mony يقول...

Timo
اكيد دى وجهات نظر

mony يقول...

Amir elhob
شكرا لكلماتك الرقيقه

mony يقول...

اقدم عاصمه فى الحب
شكرا وكل سنه وانت طيب

mony يقول...

7annen
كل سنه وانت طيبه

mony يقول...

عاشقه الرومانسيه
وانتى طيبه ياقمر

mony يقول...

مجرد انسان
طبعا لازم يعجبك
مش انت العنصر التانى؟

mony يقول...

خواطر شابه
لكل قاعده شواذ
وكل سنه وانتم طيبين

mony يقول...

اسماء واحلام فى وجدانى
الحقيقه لما العنصرين بيفهموا بعض
ممكن يعملوا دنيا جميله

mony يقول...

Pink Dreams
كل سنه وانت طيبه

mony يقول...

ليس فقيرا من يحب
طبعا دى مش قاعده
وكل سنه وانت طيبه

mony يقول...

مى
انت اللى سكر

mony يقول...

سارح فى ملكوته
دى حاجه بسيطه
كل سنه وانت طيبه

mony يقول...

د/ عرفه
كل سنه وانت طيب

mony يقول...

زهور الامل
كل عنصر وله جماله
ومساؤه
كل سنه وانت طيبه

mony يقول...

سارح فى ملكوته
دى حاجه بسيطه
كل سنه وانت طيبه

mony يقول...

د/عرفه
كل سنه وانت طيب

micheal يقول...

شفت الإيميل ده كتير ومش متفق على أي نقطة فيه عموما
:)
كل سنة وأنت طيب يا باشا
تحياتي

mony يقول...

مايكل
فعلا فيه حاجات مبالغ فيها
بس فيه حاجات صح
نورتنى

Migo Mishmish يقول...

انت مش بتقول تخاريف ..انت هاتودى نفسك فى داهيه ..ياريتك تتكلم فى السياسه ارحم اهو على الاقل هايعتقلوك ..ارحم ماتتكلم على الستات
ربنا يعينك على الى هايجرالك منهم
ميجو وزوجته مشمش
من مدونه البلكونه

صدى الصمت - عاشقة الورد - يقول...

هأهأهأهأ
والله حلوة بجد
كل سنة وانت بألف خير وصحة وسعادة
تحياتى