طق حنك مش اكتر

الأحد، أبريل 04، 2010

قرار لاســـــــع


بعد مرور عــــام على بداية التدوين

بقيت غنى جدا وعندى 4 مدونات

وبعد ما اتسرق من 3 موضوعات

واتعلمت اكتب اخيب قصص و حكايات

وبقالى اصحاب غاليين صبيان وبنات

بيقولوا كلام كبيرعليا فى كل التعليقات

ولان الوقت قليل والعافيه درجات

قررنا ماهو ات

هنغلق كل المدونات

...................

ونكتب كل حاجه فى تخاريفنا المشكله

خواطر وهموم مصريه وامثال شعبيه

حتى دليل المدونات

كله عدى وفات

وهتفضل بس تخاريف مشكله

تشكيله اخر جنان لكل الموضوعات

.

هناك 9 تعليقات:

7annen يقول...

ربنا يوفقك يارب

Ms Venus يقول...

ليه بس يا لاسع


على العموم اكتب فى اى مكان واحنا بردو متابعينك ووراك وراك ههههههههه


كل سنة وانت طيب وبخير دايما يارب


اخرستوس انستى

صمت المشاعر يقول...

واتعلمت اكتب اخيب قصص و حكايات

مش معاك في الحته دي لان ما شاء الله

كتابتك لذيذه

بالتوفيق يارب دايما

خواطر شابة يقول...

تعرف اوقات يصدق فعلا المثل القائل صاحب بالين كذاب فيضيع الجهد بين كثير من المدونات دون أن تعطي اي وحدها حقها الكامل أنا معك في توحيد موضوعاتك على هذه المدونة واكيد الاستفادة ستكون أكبر بالنسبة لنا والتنوع سيكون موجود
دمت بكل الود وتمنياتي القلبية لك بدوام التوفيق

ليس فقيرا من يحب يقول...

بالتوفيق ان شاء الله

كل سنه وانتم طيبين وبالف صحه وسعاده

إبتسامة ملاك يقول...

احسن قرار

انا برده مدونتى شامله كل حاجه
انت كده جبت الصح

ربنا يكرمكم يارب وبالتوفيق ان شاء
وبجد مبسوطه انى اتعرفت على احلى لاسع بالدنيا

مدونه متميزه واكتر من رووووووووووعه

Just waiting يقول...

كل سنة وانت طيب يالاسع
اكتب في اي حته واحنا معاك متابعينك متابعينك
وانت كتاباتك رائعه بجد مش خايبه ولاحاجه وفي انتظار جديدك دايما

زهور الامل يقول...

كل سنة وانت طيب وموجود دايما بينا في عالم بلوجر

وربنا يوفقك في قرارك اللاسع ده

تحياتي

قلــ"بـــلال"ــــــب فارس يقول...

ربنا معاك
وكل سنه وانت طيب